На повечето потребители може да изглежда, че няма разлики при сравняването на маркетинга с рекламата. Всъщност те споделят обща цел: да предупреждават потребителите за продукти и услуги, налични за закупуване. Въпреки че тези практики имат общи неща, нюансите водят до разлика между маркетинг и реклама. Разбирането на разликите – да не говорим за приликите – при обсъждането на маркетинг срещу реклама помага на бизнеса и организациите да разработят ефективни стратегии за достигане до целевата аудитория и привличане на повече клиенти.
Какво е маркетинг?
Маркетолозите провеждат изследвания и данни, за да намерят възможности да достигнат до аудиторията за продукти, услуги и марки. Този процес информира проектирането и създаването на продукти след създаването на идеи. Освен това маркетолозите определят предложения за стойност, които ръководят промоциите, и тези точки за продажба често определят продукта за потребителите повече от неговите характеристики.
Как търгувате продукти, услуги и марки?
Маркетингът включва изследвания и анализи. Чрез тези процеси маркетолозите изучават как хората реагират на продукти и услуги, което информира как компаниите създават рекламен език и елементи на дизайн, свързани с продуктите. Това изследване също така определя потребителски сегменти за приспособяване на кампаниите към нуждите на конкретни групи от населението. Освен това изследванията на езика влияят върху лозунгите и мисиите, които компаниите използват за продажба на продукти.
Основите на маркетинговите стратегии могат да се обяснят с четирите Р: продукт, място, цена и промоция. Цената и средствата за разпространение играят решаваща роля за успеха на продуктите, а пазарни изследователи помагат за установяването на тези елементи. Маркетолозите също така изграждат стратегически документи за формулиране на маркетингови съобщения. Тези документи отчитат типовете потребители, които ще използват даден продукт, най -подходящите за него среди, тона, който маркетинговите съобщения трябва да пораждат, и личността на продукта, която потребителите трябва да възприемат при изпращането на съобщения. След като дойде време за разработване на послания, които оживяват стратегията, световете на маркетинга срещу рекламата започват да се припокриват.
Какво е реклама?
Рекламата е процес на представяне на продукт и услуга на публиката. Тя включва разработването на съобщения, които представят продукти, услуги, идеи и марки пред света. Тези процеси обикновено включват рекламни кампании в медиите. Рекламната кампания разчита на навременни оферти, творческо позициониране и фрази, за да гарантира, че продуктите резонират с потребителите.
Как рекламирате?
Казано по -просто, рекламата разпространява думата за продуктите и услугите. Но този процес изисква внимателно насочване, за да се гарантира, че кампаниите са съобразени с желанията и нуждите на конкретна аудитория.
Големите рекламни кампании използват комбинация от медии, за да предизвикат вълнение за даден продукт. Например, за да популяризират продукт, насочен към по -млада аудитория, рекламодателите могат да използват Instagram, Twitter и други социални платформи. Други потребителски групи може да реагират по -добре на радио, телевизия и печатни реклами. Рекламодателите трябва да експериментират с разположението на медиите, за да намерят правилната комбинация за достигане до правилната аудитория. Рекламодателите също трябва да комуникират често, за да могат техните промоции да пробият през силно наситена медийна среда.
Какви са приликите между маркетинга и рекламата?
Когато сравнявате маркетинга срещу рекламата, важно е да знаете, че рекламата всъщност е компонент на маркетинга. Маркетингът се отнася до подготовката на продукт за пазара. Рекламата прави вашите продукти и услуги известни на хората на този пазар. С други думи, рекламата е стъпка в маркетинговия процес – тази, която използва данните и изследванията, събрани от маркетинговите стратези, за да изработи убедителни промоции.
Когато се разглежда широко, маркетингът е контролиран, но широкообхватен процес и рекламодателите се фокусират върху създаването на комуникации. Освен това маркетолозите изследват поведението на потребителите, а рекламодателите се занимават с дизайн, мултимедийно производство и по -творчески усилия, за да убедят потребителите да действат.
Следвайте тези предложения, за да подобрите SEO оптимизацията си за търсачки и гледайте как уебсайтът ви се издига до върха на резултатите от търсачките.
1. Публикувайте подходящо, авторитетно съдържание
Качественото, авторитетно съдържание е водещ двигател в класацията на вашата търсачка и няма заместител на страхотното съдържание. Качественото съдържание, създадено специално за вашия предполагаем потребител, увеличава трафика на сайта, което подобрява авторитета и уместността на вашия сайт. Прецизирайте уменията си за писане в мрежата и се представете като авторитет по темата, за която пишете.
Ключови думи
Определете и насочете конкретна ключова фраза за всяка авторитетна страница със съдържание на вашия уебсайт. Помислете как вашият читател може да търси тази конкретна страница с думи за търсене.
За уеб страница е много трудно да постигне класиране в търсачките за множество ключови фрази – освен ако тези фрази не са много сходни. Една страница може да може да се класира както за „биомедицински инженерни работни места“, така и за „кариери в биомедицинското инженерство“. Класирането за „студентски дела“ и „декан на студенти“ или „дискриминация по пол“ и „процедури за докладване на насилие“ с една страница е малко вероятно.
Ако искате да се класирате за няколко ключови фрази с вашия уебсайт, ще трябва да направите отделна уеб страница за всяка ключова фраза, към която се насочвате.
Поставяне на ключови думи
След като вашата ключова фраза е избрана за дадена страница, помислете за следните въпроси:
Мога ли да използвам част или цялата ключова фраза в URL адреса на страницата (като използвам ключови думи в папки)?
Мога ли да използвам част или цялата ключова фраза в заглавието на страницата?
Мога ли да използвам част или цялата ключова фраза в заглавията на страниците и подзаглавията?
Отговорът с „да“ на тези въпроси може да подобри класирането на търсачката ви. Бъдете естествени и удобни за потребителя. Например, не искате думата „инженерство“ да се показва три или повече пъти в URL адреса или фразата Северно сияние да се повтаря в заглавието на страницата, както и във всяко заглавие. Читаемостта и използваемостта все още надделяват над оптимизацията на търсачките.
Съдържание
Освен URL адреса, заглавието и заглавията, съдържанието е най -влиятелно върху класирането в търсачките. Повторете ключовата си фраза няколко пъти в цялата страница – веднъж или два пъти в началния и затварящия абзац и още два до четири пъти в останалото съдържание. Бъдете авторитетни. Стратегически се свързвайте със съответните източници и допълнителна информация – както в широкия уебсайт на вашата организация, така и дори към други уебсайтове, които са полезни.
Не забравяйте да използвате удебелен, курсив, заглавни маркери (особено H1) и други маркери за подчертаване, за да подчертаете тези ключови фрази – но не прекалявайте. Все още искате езикът и стилът ви на писане да се четат естествено. Никога не жертвайте доброто писане за SEO. Най -добрите страници са написани за потребителя, а не за търсачката.
2. Редовно актуализирайте съдържанието си
Вероятно сте забелязали, че чувстваме доста силно съдържанието. Търсачките също го правят. Редовно актуализираното съдържание се разглежда като един от най -добрите показатели за уместността на даден сайт, така че не забравяйте да го поддържате свеж. Одитирайте съдържанието си по определен график (например семестриално) и извършвайте актуализации според нуждите.
Блогове
Писането на допълнително съдържание, обогатено с ключови фрази, във вашия вестникарски блог за новини също може да повиши класирането ви в търсачките. Публикациите в блога могат дори да бъдат по -кратки актуализации за конкретните теми, към които се насочвате. Свържете свързаните си CMS уеб страници и публикации в блогове, когато това помага да се даде на читателя по -добра картина или допълнителна информация по темата.
3. Метаданни
При проектирането на вашия уебсайт всяка страница съдържа интервал между маркерите <head> за вмъкване на метаданни или информация за съдържанието на вашата страница. Ако имате CMS сайт, първоначално създаден от уеб екипа на UMC, той предварително ще попълни тези данни за вас. Важно е обаче да прегледате и актуализирате метаданните, тъй като вашият сайт се променя с течение на времето.
Метаданни на заглавието
Метаданните за заглавието отговарят за заглавията на страниците, показани в горната част на прозореца на браузъра, и като заглавие в резултатите от търсачката. Това са най -важните метаданни на вашата страница.
За тези с уебсайт CMS, уеб екипът е разработил автоматизирана система за създаване на мета заглавие за всяка уеб страница въз основа на заглавието на вашата страница. Това добавя към важността на използването на добре обмислени заглавия на страници, богати на ключови фрази.
Описание Метаданни
Метаданните за описание са текстовото описание, което браузърът може да използва при връщането при търсене на страницата ви. Мислете за това като за прозорец на вашия сайт – кратко и привлекателно описание на съдържанието в него, с цел да насърчи хората да влязат. Доброто мета описание обикновено съдържа две пълни изречения. Търсачките не винаги могат да използват вашия