След многобройните разговори с хора, искащи да стартират в Амазон ще напиша, няколко причини за неуспеха в платформата!
1- Грешна калкулация на цените – Много хора започващи в Амазон не са калкулирали разходите си и таксите, които трябва да платят: Трябва да се има предвид внасяне на ДДС, такса на Амазон ФБА, транспорт на 1 бр. артикул до склад на Амазон, производствена цена, бюджет за реклама, опаковка на продукта, връщания/брак и др.
2- Хубави снимки-лошо качество на продукта. Некачествени снимки-добър продукт- И двата варианта не са приемливи. Правилно построеният листинг в Амазон е много важен за успеха на един продукт. Снимките са част от листинга и то една от най-важните. Колкото и хубави да са снимките ви, ако продукта не е качествен, ще приключите много бързо. За да имате успех продукта Ви трябва да е представен по уникален и различен начин с хубави снимки, без да правите компромис с качеството. Има изключително много Китайски продавачи, които продават некачествена стока на ниски цени. И обратно ако имате некачествени снимки, а добър продукт вие отново сте обречени на провал!
3- Бъдете различни – доста желаещи да продават в Амазон забелязват някой продукт и виждат, че се продава добре. Решават да започнат да продават същият продукт, като мислят че ще е лесно и продажби ще има. Реалността е друга. В повечето случай продавачите са от Китай и цените, на продуктите им са доста по-ниски от техните. Китаец няма как да победите в Амазон с негов продукт! Вариант е да имате бранд регистрация и да представите даден продукт като част от ваш бранд!
4- Недостатъчна наличност на продукти – Често срещана грешка е невъзможността за своевременно презареждане на стоката. В Амазон колкото повече продавате, толкова по-напред е вашият продукт. Ако изчерпате наличностите в склада на Амазон и дълго време не може да презаредите вашият листинг тръгва пак на зад. В последствие трябва отново да го бутате напред с различни методи. Затова трябва да предвидите стока и да презаредите своевременно!
5- Зареждане на голям брой нов продукт – Отново често срещана грешка – зареждането на голям брой от нов продукт, на нов листинг е много рисковано. Когато листвате нов продукт и не сте го тествали, няма как да знаете колко продажби да очаквате. Винаги тествайте продукта си, преди да поръчате голяма бройка!
6- Нисък марж/печалба-Тук отново става дума за ценообразуването. Лично мое мнение е, че продукти с печалба 1-2 евро са изключително трудни и бавни за реализиране, а и трябва да продадеш хиляди бройки месечно за да реализираш една добра печалба. Да не говорим, че рекламата в Амазон е на клик и цената и достига до 1.50 евро за клик. Не е невъзможно да се реализира такъв продукт, просто е много трудно и бавно!
Ако имате нужда създаване на акаунт в Амазон, консултация или прочуване дали продукта Ви ще е успешен, моля разгледайте https://www.amzprosale.com/ или позвънете на 0887580233